meetthemonster

2011-03-08
22:59:56

Troublemaker
Har införskaffat världens mest underbara nagelack vid namn "Troublemaker" Jag brukar aldrig blogga om något så löjligt som ett nagelack men här måste jag säga att de lyckats med både nyans och namn, var nog delvis namnet som övervägde mig att köpa det löjligt nog.. ;)


Okey det ser kanske inte mycket ut för världen på bilden men kan beskrivas som en metallic järnaktig färg med mycket glitter, alltså inget sånt där mesigt med glitter utan det här är fylligt och när ljuset väl träffar det sprakar glittret i kopparfärgade nyanser med. Snyggt som satan enligt mig iallafall.


Har även en annan, aniingens sötare sminkprodukt att tipsa om som finns på Cubus. De råkar ju ha fått in de sötaste läppglans jag sett på vädligt länge. Det första jag tänkte var att det kändes så "my little pony-aktigt" att det här måste jag bara ha! Att det luktar underbart av jordgubb är ett plus!



Ser så sött ut att man nästan vill äta det!





A
vslutar med lite "konstnärliga" bilder jag tagit för övrigt idag.


Snällaste Stefan ställer alltid upp på mina galna idéer... 







Tre fina parfymflaskor från IKEA har hamnat i en gammal sockerlåda med en springa där solstrålar fint strilar in varje morgon.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: