meetthemonster

2011-04-23
21:33:34

Var god vänta...35 objekt återstår....
Ja internet är inte utav denna värld här ute. Jag antar att det beror på alla tallar,granar och björkar... Sitter ute på altanen nu i sommarhuset med täcke, te (som nu är uppdrucket) två tjocktröjor och raggsockor, allt detta för att det är bäst täckning på altanen och jag måste säga att det faktiskt är rätt mysigt här med himmlen som är alldeles rosa i horisonten samtidigt som mina skyltfönster och objekt laddas på hm,com/shoponline och andra viktiga hemsidor man måste titta varje dag... Det är inte lätt att hänga med här ute i skogarna men jag gör så gott jag kan med att läsa mina obligatoriska bloggar som Elsa Billgrens tillexempel som jag läser flera gånger per dag nästan.

Jag tänkte iallfall berätta om vad jag har beställt för nån dag sen från Kitsch.se. Nu råkar det ju vara såhär att Kitsch.se råkar ha några av de mest underbara ting på denna jord. Och jag har nu suttit i flera veckor, om inte månader nästan och väntat på att de ska få in dessa fantastiska burkar, som förhoppningsvis kommer hem till mig snart <3





<33

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: