meetthemonster

2011-04-28
23:30:14

Sockersött!

Det har uppdaterats en hel del i mitt sockersöta, kitschiga lilla kök på sistone. Som jag berättade tidigare så har jag beställt två stycken burkar från Kitsch.se som valde att dimpa ner på posten igår. Och självklart åkte jag direkt för att hämta dem och de kom i ett fint litet paket med ett kitsch klistermärke på. Burkarna packades upp och var så blanka och fina och helt alldeles över förväntan! <3 Det är nog de finaste burkar jag ägt och som aldrig kommer att lämna mina ägor! 


 
Den söta lilla saken mellan de två  fantastiska jyckarna till vänster berättar jag om en annan gång...  



Eftersom de nya sakerna behövde en paradplats längst upp på mina lagerhyllor så var en total ommöblering ett måste och jag bestämde mig för att försöka skapa en lite gammaldags sockersöt affärsdisk utav en av mina hyllor. Såhär blev resultatet efter mycket pysslande och flyttande.




No. 1  blev godisdelen. Och jag bara älskar de (också nyinköpta) JÄTTEburkarna, (dom är verkligen JÄTTE) från citygross för ynka lite pengar!



No. 2 blev en liten kakfatsparad med fika i både lakrits,polka porslin och garn!



No. 3 är hyllplanet där jag förvarar all min retroläsk och andra ting i andra puttenuttiga burkar.



No. 4  Också slutligen på det sista hyllplanet fick fina burkar samsas med fina påsar.



Det var allt från min sockersöta hylla!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: