meetthemonster

2011-03-21
20:22:38

Monster måndag.



D
enna måndag började med att jag glömde P-piller, borsta tänderna, halsduk och mobilen innan klockan elva i morse. Hemska måndag kan man säga med andra ord! annars så har jag fotat lite små bilder i mitt hem och påbörjat en ny tavla till utställningen som väntar i april, bättre sent än aldrig! resultatet får ni sedan eventuellt...

Här är i alla fall en jättefin betong (kan det vara det...) skål som jag fick av mamma, jättefin att förvara pärlhalsband i eller något annat sött.



Jag har också fått flera små söta cupcakes av syster, så nu står åtta små underbara cupcakes på rad i mitt köksfönster.






Sist men inte minst köpte jag nya akrylfärger idag eftersom färgerna "sienna" och "ocra" var slut...Välbehövliga minst sagt om man ska måla rävar!














Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: