meetthemonster

2011-03-07
22:40:47

Måndag igen.
Har inte uppdaterat sådär jättefriskt de senaste dagarna så passar på att sammanfatta mina senaste dagar i bilder.

Har väl mest inhandlat en del bara trots att pengar ska sparas...

Bland annat har jag skapat lite utav att ett miniväxthus här hemma då jag inhandlat massvis med fina blommor som ger maximal vårkänsla tillsammans med den framtinade marken i Gävle!


Tulpanernas sista andetag...



...numera ligger de i sop-påsen... 



...De fastnade dock en sista gång på bild innan de vissnade helt.







Jag har också köpt mina allra första orkidéer, på rea dock men såå fina.






Finaste grytlapparna jag fått av syster!


Finaste julklappsradion jag också fårr av syster pryder sin plats i köket nu.


Smyger in en liten bild på mina troféfynd från myrornas, tänker eventuellt göra något snyggt smycke av dem för att göra mig helt säker på att jag är den enda med så snygga smycken...vi får se vad som händer ;)


Ytterligare ett myrorna-fynd, fantastisk vacker kopp som är fantastiskt god att dricka ur,ynka 10 rikstaler!



Avslutar med mitt paradfynd nummer ett! Finfina gardiner till köket som skriker RETRO! Så söta! Älska bollfransen, älska färgen, älska retro! <3













Kommentarer:
#1: Anonym

Dom där kopparna har jag också tittat på :"O

Oh my, tog du allihop? xD <33333

2011-03-07 @ 23:03:19
#2: Monster

Nej jag tog bara en, jag ska samla så det blir en hel drös med udda koppar! :)

2011-03-08 @ 00:31:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: