meetthemonster

2011-03-10
21:02:11

Let there be light!

Sitter i min fantastiska 50-talssoffa, dricker jordgubbste och ser på antikrundan<3 och trivs. Har självklart  nya saker att blogga om idag. Kan först meddela att jag nyss budat på en ny cortendorfkanna föreställande en svart pudel. Trots att den var lite skadad i nosen, jag hoppas kunna laga den sedan om jag nu vinner den vilket jag också hoppas jättemycket på! Leder just nu på 18 kr, jag återkommer med hur det gick senare ;)

Jag har hunnit hämta ner Stefans gamla fina lampa från vindsförrådet och även hunnit blivit förälskad i denna lampa. Den ger min alltför fluffiga inredning den industristil som det behövdes för att bryta av i lulllullet , samtidigt som den skänker oss illustratörer ljus, Let there be light!



Tycker glassamlingen bryter så fint mot lampan!




Har också ätit soppa till middag!



Fotad på finaste förklädet av Karin Mannersthål!





... Och jag har hunnit köpa en tidning för mycket idag med. Känner att jag måste vara dens törsta tidningskonsumenten i Gävle då jag förra veckan köpte två tidningar samt två denna vecka med... Men senaste DV-mode innehöll så fantastiskt fina bilder med döskallar och fjädrar så den var ett självklart val!

Tidningar är inspiration!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: