meetthemonster

2011-03-02
22:36:36

Läderkärlek.
Jag har alltid haft en kärlek för svart läder och har under ett ental år samlat på mig en del skinnjackor (fejkade ska tilläggas) och vissa har väl stämt i stoleken bättre än andra, det är knivigt det där med att få dem att passa sitter de bra på kroppen så är de för små i ärmarna och tvärtom. Jag hade en sådan överbliven skinnjacka som var alltför liten och obekväm i ärmarna, så det fick bli saxen och vips så var det en skinnväst! Passade på att snygga till den med fynade nitar med (jag har ju en kärlek för nitar med...) Tycker den blev assnygg och har tänkts att användas dagarna framöver med en tjock tröja!

En jacka olika frisyrer tycks bli temat på dagens bilder.




Ett plut bjuder jag på.







Har även skaffat mig senaste PLAZA (glaaad) borde bli trogen prenumerant igen för den är ju så BRA <3



PLAZA kommer alltid att vara min absoluta favorittidning! Tror bestämt att jag kolla efter ett prenumerations
erbjudande i den nu.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: