meetthemonster

2011-03-31
01:12:00

Höll på att glömma...
...Dagens fotografiska konst. Idag blev det tre stycken egopix i skuggan av en persienn. Som en liten bildserie med halvläskiga bilder på mig själv. Klockan är allt för mycket känns det som, och den här dagen har för övrigt kännts oändligt lång och jobbig. Jag är så tött på min barnbok, och har tröttnat innan jag ens börjat gjort färdiga bilder nästan. Allting jag gjort har hittills varit skit typ men jag kämpar på ändå för att enbart få klart skiten och sen kunna ägna mig åt annat. Jag är även sjukt trött på att måla och skapa för övrigt, det enda jag vill är att fototgrafera konstnärliga. Grejen är att den här svackan har pågått under en lång tid och tycks aldrig gå över, jag blir helt enkelt inte nöjd med mina skapelser. Jag tycker de är fula och uttryckslösa och ingen glädje finns när jag gör dem längre. Nej hörruni, jag tror bestämt jag slänger in handduken när de här sista månaderna är slut på utbildningen, åtminstone slänger jag in penslarna och pennorna och plockar enbart fram min kära kamera och köper objektiv.









Kommentar:

Fina foton! gillade den längst ner!!

2011-04-10 @ 20:29:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: