meetthemonster

2011-03-30
00:08:07

Bortglömda bilder <3
Okej det här är mitt tredje inlägg för idag, eller nej vänta det blir mitt första! Iallafall så måste jag bara få dela med mig av en helt fantastiskt bild som vagt dök upp i mitt huvud. Det var en bild av en karusell jag tagit Barcelona. Och då jag hade med mig en sketen klump till digitalkamera med halvt fungerande fokus så mindes jag att den bilden inte blev alls något bra, men fel som fan hade jag. Jag letade igenom mina låt säga 100 mappar med foton och fann den, den fina fina karusellen gömd i grönskan utanför ett akvarium vi var in i! Jag önskar jag kunde åka tillbaka någon gång och provåka den!

Jag älskar karuseller, och jag älskar karusellhästar! Jag lovar att jag någon gång ska ha en karusellhäst inomhus som en del av inredningen! Kom ihåg att jag lovat det nu! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: