meetthemonster

2011-03-30
22:13:24

Barnboken.
Eller ska jag kanske säga barnbokshelvetet. Jag vette fan hur jag ska göra nu, jag har här gjort en bakgrund av Irmas vardagsrum som ska tänkas användas i flera bilder och att karaktärerna ska klippas in... Katten Pinglan och thekannan med röken är här inklippta i bilden jag hoppas inte det syns allt för väl..förutom röken då den vet jag ser inklippt ut vilket är lite tanken... Tyck gärna till... jag vette fan om jag ska använda den här...Jag läre nog med tanke på att den nog tagit minst 10 timmar att genomföra...fyfan hur orkar man tänker nog ni och det undrar fan jag med.



Kommentarer:
#1: Sara ♥.

Helt underbar! massvis att titta på och det gör det intressant för barnen! Och för övrigt så är det en sjukt fin bild.

2011-03-30 @ 22:23:40
#2: Linda

Jag tycker att alla dina bilder är helt fantastiska och charmiga, och i den här finns det så otroligt många detaljer vilket verkligen passar bra för en barnbok. Ge inte upp! :)

2011-03-31 @ 10:37:53
#3: Mikaela

Jag kan inte göra annat än att hålla med de andra två, otroligt fint blev det & det syns inte alls att katten och kannan är inklippta! Keep the good work up! :)

2011-04-02 @ 20:59:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: