meetthemonster

2011-03-24
20:11:11

balkongfika.
Idag har Stefan och jag, trots att det blåsigt som bara sjutton invigt vår balkong med fika! Solen sken in och det var hur varmt och mysigt som helst! Nästan för varmt tyckte vi till och med...



Kaffe och mörk choklad på Nyproducerade Stig Lindberg, och äldre Gefle grand. Vackert designmöte från olika årtionden.


Fick något gjort under fikastunden i alla fall. Har ritat av mina möbler som ska användas till "Tant Irmas" vardagsrum i barnboken. Jag är verkligen sämst på att göra möbler och har inget tålamod alls att rita dem heller, men jag hoppas jag övar upp min förmåga och intresse.


Vårelden överlevde och slår ut igen!





Kommentar:
#1: Johanna

Din balkong som är mycket mysigare än min kommer dit på nätterna och dricker ur wonderland porslinet mohahaha ^^

2011-03-25 @ 11:53:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: