meetthemonster

2011-02-12
00:43:51

kreativ.
Som vanligt föds alla mina brillianta idéer mellan kl 22:00 och 02:00 på kvällen. Har suttitn just nu i någon timme och skissat och skissat på massa tröjtryck och motiv till tavlor, idéerna kommer på löpande band och jag har så många prijekt på G nu känner jag. Måste passa på att slutföra dem medan min skaparmotivation fortfarande är uppe och inte dalar igen är så svårt att gräva sig ur omotivationssörjan... Så jag får bita ihop och måla tusentals med  fantastiska tavlor och tröjtryck , önska mig lycka till!



Liten Mops fastnade på pappret. Har en liten kärlek för just mopsar nuförtiden
då det också har en hel del att göra med min barnbok...säger inget mer förrän illustrationer blir klara...




Måste även passa på att visa en bild på min otroligt söta kalender som jag fyndade på nån slags jätteutförsäljning av kalenderar på Åhlens, ynka 40 spänn!


Fiiin!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: