meetthemonster

2010-09-14
22:36:18

Leo.


Idag har monstret varit ledig, träffat syster yster, ritat och målat naglarna blå. Ungefär det jag hunnit med idag. Har nu som tur är sötnosen i min soffa, alltid kul med sällskap, speciellt om det är den man tycker så  mycket om <3.

Har också fotat en del, egobilder varnas det för. Jag tycker om min nya leo-tröja/tunika tjofs. Och jag tycker om mitt lockiga fluff på skallen idag till orangea läppar. Gillas starkt, idag kände jag mig lite finare sådär. Ovanligt må jag säga.


Leogirl.



Undrar varför inte mina skolfoton såg ut såhär?!...
Hade besparat många tårar och ångest ;D haha..



Kontrast. Blå VS Orange.



Blå VS Orange part II.


Här kommer min My little pony fanart bild, äntligen! Vet dock inte om den är klar ännu, blir lite kluven och ängslig och blaah, asch jag laddar upp den nu och uppdaterar om någonting händer med den. Jag är rätt nöjd iallfall för att vara en bild jag faktiskt haft tålamod med och åtminstone försökt att jobba fram ett djup.
aja här kommer den.




"Gingerbread" i nån slags trädgård/djungel? ;D


Nu ska jag se valpratet på Tv.

adjö.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: