meetthemonster

2010-10-18
21:41:33

Måndag.
Hinner inte uppdatera så mycket här nu då jag sitter och kollar på "Fantastic Mr fox" med syrran. Till min stora glädje så fanns även det soundtracket på spotify :D, tycker inte bara filmen, utan också musiken är fantastiskt bra, så nu blir det en hel del lyssnande på det framöver :)

Har inte hunnit varit så aktiv på bloggen då jag spenderat helgen i Stefans hemstad Mora, men är nu tillbaka i Gävle åter igen och ska försöka att uppdatera så gott jag kan, planerar eventuellt att ladda upp bilderna till min barnbok som jag jobbat med de senaste veckorna :)

Avslutar nu med att ladda upp bilder på min nymålade hall-byrå, som från början var vit med svarta knoppar, men som nu är klädd i en mer schackrutig look... :)
enyoy.








adjö.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: