meetthemonster

2010-10-01
21:50:01

Helsingland.

Är hemma bland kossorna, löv, katter och bäckar. Har fotat nästan hela dagen, så himla roligt. Jag har fått abstinens efter en fotofri dag. Jag älskar verkligen att fota. Jag blir så lugn och hel, kan man säga. Och Gamla goda Hälsinland bjuder verkligen på höstnatur i full prakt. Började med att knaggla mig ner till bäcken som ligger intill vårat hus för att återigen återuppta försöket att fota vatten med lång slutartid. Resultatet blev mycket bättre nu då jag lyckades pricka in rätt slutartid denna gång tydligen, hade det tyvär svårare med ISO:t och ljuset, men det blev rätt bra ändå.



Jag blir vädligt glad över kommentarer så ni vet, och det hjälper mig i vilka bilder som är bra och hur jag ska utvecklas, då jag satsar på eventuellt ett fotojobb i framtiden.

Kommentera, tack :)

/adjö.




Vattenförsök nummer 2.






Höstgren.



Gult.


Frost i morse.



Höstens sista ros.



Söta.


Mojje och Otto hjälpte mig att
fota i morse.



Otto.



Långhedsskogen där jag lekte som liten.
Vackert.


äppel.





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: