meetthemonster

2010-11-08
00:59:59

Åter i Gefle.
Halli hallå, alltför länge sen jag uppdaterade här nu...
Har befunnit mig hemma i skogarna igen och återvänder med tre kassar nya saker, utöver min packning. Jag lagrar nämligen inte bara en massa loppisfynd/presenter/övriga saker i min lägenhet... Har nu därför betat av några fina sakerna som blivit kvar efter röran efter utrivnaden av mitt gamla tonårsrum. Presenterar härmed sakerna och sen går jag och sover tror jag allt..klockan är ju trots allt 00:48... alltför mycket med andra ord, tur vi är lediga imorgon.

adjö.




Som en marsipantårta, har längtat efter att få hämta hem den där burken. :)



Fantastiska tårtpapper med cupcakes på (kommer förmodligen ta emot när
jag väl öppnar dom och använder dom ... de är trots allt så j*vla fina..  )




Jag säger det, Stig Lindberg denna fantastiska man gjorde underverk.
Detta fat har jag fått... efter att jag gjorde upptäckten att det var en Stig Lindberg
som skulle skickas iväg på second hand, Älskar verkligen färgen och stilen. :)




Åter en liten burk till samlingen, tror det är min mammas,
men tror ej hon kommer att sakna den, hon kan dock få tillbaka
majblomme-samlingen som låg i den...


I brist på snökula (som jag älskar) så gjorde jag min egen så länge,
(tills jag eventuellt inhandlar en disneyversion som finns på BR...)
Fast denna liknar ju bara en snökula då jag endast gjort ett snölandskap i
en glaskupa på fot, rätt fint tyckte jag dock då :)











Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: