meetthemonster

2010-08-12
18:34:57

Don't stop believin'

Låten med Journey har fastnat i mitt huvud och tydligen bestämt sig för att stanna... *Don't stop, believiiiiin'*....
Bra är den med, bättre sent än aldrig att säga det ;D

Vad har jag då gjort  när jag varit borta härifrån? Tittat på massa svensk favoritfilm på SF kanalen har jag minsann gjort. Så som i himmelen, Populärmusik från Vittula och Patrik 1,5 senaste idag. Jag tycker ärligt talat väldigt mycket om just svensk film. Kanske är som att svära i kyrkan att säga att svensk film är bättre än utlänska filmer...

Har även fotat en hel del, har dock inte så fina resultat att visa upp... Har även ritat även där ett halvkasst resultat att visa upp. Med andra ord det är knaggligt på skaparsidan.

Känner mig för övrigt för trött för att skriva blogg just nu, så här kommer bilderna.








Mommys-monster....





Kommentarer:

Frida, det är inte halvkasst, jag diggar bilden du ritat skarpt! Ser nästan ut som ett självporträtt? :)

2010-08-16 @ 22:50:04

Den sista bilden, jag kom att tänka på att det är väl en sorts mall från det där fotot jag tog på dig vid bussplatsen vavava? (förutom hornen och det förstås) =D mahaha men du har talang gummsan det har du ;) <3

2010-08-29 @ 21:21:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: