meetthemonster

2010-08-24
01:42:35

Don't stop believin', part II.
Jag är ett LCHF offer. (Low Carb High Fat) Har härmed överlevt dieten (ursäkta livsstilen föredrar dom att man kallar det) i två veckor tror jag nästan att det är nu. Jag saknar bröd och choklad, men jag överlever och hoppas på bättre tider och att detta faktiskt ska fungera...

Är tillbaka till Gävle och lägenheten och sitter ikväll/natt ensam i mitt lugn, mitt mecka, min lägenhet. Har haft TV-kväll för mig själv, smällt i mig en bit choklad för mycket och på tok för många cashewnötter ( ärligt talat smällde jag i mig hela jävla påsen nyss...) Så jag syndar med nästan rent samvete....

Har varit produktiv och fotade mycket omtyckta foton enligt mig själv. Målade min sista mask från panduro till en vit tiger och hade någon slags vision att göra bisarra bilder med plutmun, resultatet liknar min vision nästan till punkt och pricka. Jag älskar fotografi, jag älskar stylade foton, jag älskar läppstift. Bilderna kan avnjutas längre ner sedan. Jag är i alla fall mycket nöjd.

The horrors i de rosa älskade lurarna, och måste pass apå att hylla deras album Strange house från 2007, helt fantastiskt rekommenderas starkt. Mumma för hörselgångarna helt enkelt.


Imorgon, eller rättare sagt idag är jag sugen på Myrornas, vilket det nog just blir, en sväng ner på stan och kika myrornas. Jag är i stort behov av att göra om någonting. Borde därför inhandla lite svart färg till mitt soffbord som fortfarande väntar på sin nya svarta look... Vi får se vad dagen har att erbjuda, funderar nu på att sova, fast tröttheten ligger långt, långt borta och att kreativiteten istället spirar som den alltid gör på nätterna, typiskt helt enkelt. 

Här kommer bilderna. 
enyoy. 












/ Frida.





 

Kommentar:
#1: Sara

Kör samma diet, men har också hållit på i ca två veckor så vet inte om det funkar än :) Men glöm inte att unna dig nån gång ibland iaf.

2010-08-26 @ 21:20:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: