meetthemonster

2010-08-08
19:32:47

Colours.

Ska försöka sammanfatta min helg i foton.


Mycket fotograferande med andra ord, precis som jag ville.
Kändes som om Blommor var ett övergripande motiv...


Fick supersöta SCHOCKROSA pryttlar av snällaste mor och syster-yster. numero 1:Fucking amazing vas! :D


Numero 2: Rosa SCHOCKROSA blomkruka x 2 :D :D



Numero 3: Lika SCHOCKROSA ljuslyktor :D :D :D
Välkomna till Ladugatan sötnosar...


Orange har också varit ett genomgående färgtema.

Tappade bort Sverker i skogen efter detta, Fin bild fick jag dock, och jag hittade även katten sen ; p


Sverker på vift...


Tycker om min skjorta... Alla vet väl att jag lider av allvarlig skjort-mani... Senaste tillskottet Ala Skogshuggar-look...



Tycker även om mitt orangea läppstift jag använder jämt och jämt...

/frida.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: