meetthemonster

2011-03-24
06:17:48

Wonderland balkong.
Eftersom jag vaknade alldeles för tidigt i tro att jag hade sovit över min tandläkartid så hinner jag nu redigera och ladda upp mina uppdaterade balkongbilder! Stefan och jag tog tag i saken igår och städade helt rent på balkongen, och putsade även alla fönster. Jag försökte sen inreda sånär i nån slags  Underlandetstil, Ja ni ser själva Välkommna in på min balkong!



Få se vad som finns bakom den sammetsröda gardinen...



...Jo ett litet wonderland i miniformat!










Mr. Rabbit.



Kommentarer:
#1: Sara

Frida, allvarligt talat. Det är så jävla fint att jag inte vet vad jag ska ta vägen.

2011-03-24 @ 09:00:19
#2: Frida

Tack så mycket Sara! Jag blir så glad att mina idéer uppskattas av andra med! :D

2011-03-24 @ 14:43:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: