meetthemonster

2011-03-10
20:09:22

Uno och Irma möts.

Tänkte göra ett inlägg innan mitt dagliga inlägg med bild på senaste projektet på min barnbok. Har exprimenterat en del med färg och form och hit och dit och testade tidigare idag färglägga baggrunden i photoshop och göra karaktärerna med promarkers, samt att jag klippte in lite fotografier i dörren och på golvet (som jag fotade i morse iförd endast en lång stickat tröja och trosor ute i trappuppgången ska tilläggas, man gör allt för konsten helt enkelt..haha) Ja ni ser själva resultatet, jag uppskattar jättemycket åsikter och kommentarer på denna, för den är faktiskt bara ett test än så länge som ska förbättras förhoppningsvis.

Här är bilden då Uno (utterungen) och Irma (Mopstanten) möts. Katten pinglan är också med på ett hörn.






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: