meetthemonster

2011-03-14
22:09:59

Måndag.
Idag har jag hunnit med att haft handledning i skolan, ni vet barnboken jag gör, har också ett färsk exempel på hur det går med skissandet på den. Börjar väl med en bild på den helt enkelt!

Det här är bilden när Tant Irma provkör sin nystylade rullator och tar med sig sin motvilliga katt Pinglan på en hejdundrade åktur.







Och...jag hann med ett H&M besök och slog äntligen till på de hjärtformade glasögonen jag checkat in, plus ett virkat vitt linne åkte med i bara farten...


<3 <3




E
tt besök på H&m fortsatte i ett besök på myrorna som resulterade i ytterligare ett resväskeköp, handade dock bara om 25 kr och se så jävla fint det blev! (Den bruna är det nya tillskottet) Och se vilken perfekt storlek den var i! NÖJD! :D





Kommentar:
#1: Mona

Vilken fin barnbok det blir ser ut som Eskil i korgen! är du intresserad av flera senapsburkar? Kram

2011-03-15 @ 09:08:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: