meetthemonster

2011-01-28
00:24:43

<3 Skor
Trots att det är klent med pengar för mig så skulle ju inte det hindra mig att vinna hem både Lisa Larssons Bullterrier ur serien kennel från tradera och att shoppa loss som en jävla galning på alla secondhand ställen i Gävle. Intalar mig själv nånstans att det ju åtminstone går till en bra sak...

Mitt senaste fynd var en gigantisk gammal resväska i cirkus storlek XXL som min stackars Stefan fick bära hem...Och idag fyndades det även ett par fulsnygga skor på Röda korset (hade tittat på de där skorna förut och nu såg de så ensamma och ledsna ut på den där hyllan så jag tyckte det kunde få det bra bredvid min knallgula barockbyrå i hallen istället...) Nu står dom där dom står och lär göra det långt framöver.




Kängiga Gubbskor i samlingen: check!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: