meetthemonster

2011-02-15
21:38:31

solklart.
Stefan har äntligen fått sin alla hjärtans dagpresent av mig, En saffranskaka i hjärtmodell! Serveras såklart i ett gult tema. Varsegod min älskling. <3






Tänkte även passa på att dela med mig av ett tips. Fina påsar är ett utmärkt användingsområde för att förvara i. Exemeplvis sockersöta maränger eller udda grytlappar som jag har valt, vad pelar ingen roll men man får såklart extra stilpoäng om man förvarar något extra fint om påsarna har som fina små fönster att kika in i.

Extra sött blir det med små ettiketter så man kan skylta med vad för vackra ting man förvarar i sina påsar, jag valde att sätta fast dem med små hårnålar jag aldrig använde.




Kommentar:

Smart det där med påsarna! skulle jag aldrig kommit på själv hehe :D billigt och bra ^^

2011-02-15 @ 23:07:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: