meetthemonster

2011-02-02
02:26:29

Ny design
Ny design (äntligen får man väl säga...) Har både hunnit bryta ner varenda html-kod på min blogg, lyckats byggt upp den med karlns hjälp och sedan totalrenoverat headern. Till headern använde jag en bild som jag fortfarande efter många månader är nöjd med, vilket är ovanligt att just jag är nöjd med den då jag i princip aldrig nuförtiden blir nöjd med något jag gör särskilt länge... Men det blev "Josephine" som jag kallar henne och texten kommer från en mando diao låt som heter just Josephine som jag fick dille på förra sommaren och då särskilt just den texten som jag tyckte var så konstig och funderade över hur sådana fjärilar ser ut. Jag gjorde därför en tolkning på vem Josephine var i min vrickade djurvärld, och här är hon en grävling iförd underbar sommarklänning.
enyoy.



Kommentarer:
#1: Elin

Jättefräck bild! Sådär att man nästan velat komma på det själv ;) Fjärilspistolerna är så snygga. Trevlig blogg också!

2011-02-09 @ 10:35:48
#2: Monster

Tack så mycket! Kul att du gillar bloggen :D

2011-02-09 @ 16:42:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: