meetthemonster

2011-04-17
21:47:37

Ung konst.



Jag tänker börja med att sammanfatta min Fredag och Lördag innan jag komer till mitt riktiga "Söndagsinlägg". Fredag åkte jag hem till skogarna igen för att det på Lördag väntade en utställning som jag har förberett mig en längre tid på.

Den heter "Ung konst" och där jag och fem andra tjejer som gått på Staffangymnasiets bild och form utbildning i Söderhamn fick ställa ut. Och jag kan meddela att alla dem jag ställde ut med är så duktiga och jättebegåvade och kreativa! Så ni borde besöka utställningen på Kvarnen så snart ni kan! Kvarnen är för övrigt den mest fina plats man kan ställa ut på.

 Jag är verkligen tacksam att jag fått medverkat i så pass många utställningar de senaste åren, jag känner mig verkligen lyckligt lottad, och det är alltid extra roligt om man får sälja och se det fick jag! Jag blir så glad när människor ser och vill ha min konst.


En lyckad helg och en lyckad utställning!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: