meetthemonster

2011-04-17
22:22:08

Inspiration.

Högt uppe på vår dammiga vind hemma i skogarna fann jag förut två stycken gamla böcker som hade följt med en boklåda med kokböcker som min mamma ropat in på auktion. Men förutom kokböcker låg där också dessa två böcker som var två gamla djurböcker med fina läderryggar med fina djursymboler på som jag fick. Jag tyckte väl inte att de där böckerna var något särskilt dä jag hittade dem på vinden hemma nuförtiden. Jag tog iallfall ner dem och började bläddra i dem och de var helt fantastiska, min inspiration växte sida efter sida och det märkt verkligen hur gamla de här böckerna är.

Jag är jättesugen på att göra affischer av de här fantastiska bilderna från boken:
















<3.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: