meetthemonster

2010-09-12
22:01:52

Har dom ingen ledig etta i mumindalen?
Diskuterar med min kära vän Erika på Msn om att vi vill bo i mumindalen, Jag har antingen sagt det eller i ponyland bland alla små my little ponys, man kanske rent av kan pendla mellan dom två?  Känner att mitt huvud lever bland sagornas värld då vi också har startat barnbokskursen som vi nu haft torsdag och fredag 9-16 förra veckan. Efterlängtade kursen kanske jag ska säga också. Alltid lika roligt med sagor och barnböcker :)

Helgen har spenderats hemma i Hälsingeskogarna, men nu känns det återigen skönt att vara i Gävle igen efter kolbulle-ätning och höstpromenader. Har inte så mycket att raportera på bildfronten då, tog endast en enda bild hemma i hälsingland och den var en ren av slumpbild jag såg och trodde kunde bli bra.


Jag tänker på en liten tant som dricker eftermiddagskaffe. Mys.

Hoppas på mer fotolycka i stora staden.
Sagolika  hälsingar.
/Dutt.

Kommentar:
#1: Carlsson

Ja Mumindalen är platsen på jorden! Läre åka till Åland (?) och hälsa på Sniff och Hemul. Vi tar med Marikus oxå!

2010-09-18 @ 20:45:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: