meetthemonster

2010-10-03
23:30:09

Söndag.
Sitter just nu och får värsta julkänslan då jag tittar på "Albert och Herberts julkalender" tillsammans med Stefan. Jag vågar nog säga att det här är den bästa julkalendern på delad första plats med "Pelle Svanslös julkalender", eller ja Albert och Herbert är nog bäst när jag tänker efter ;D haha!

Längtar som bara den tills jag får börja handla julpynt och plocka ner min lilla julgran och mitt kitschiga julpynt! :D <3

Vecka 43 kommer julpyntet föresten in på Åhlens kan jag passa på att tala om för alla andra julpyntsintresserade. Nedräkning börjad!   :D :D

Helgen spenderades som sagt hemma i Hälsingland och det har som sagt fotograferats, rensat buskar uppe vid sommarstugan och ritas en hel massa del. Skulle skissa på barnboken igårkväll/natt men det slutade med lite fri illustration i blyerts...



Jag tycker om grävlingar om inte någon visste det. Ärligt talat gillar jag alla nordiska djur,
men främst grävlingar och rävar tror jag för tillfället.

Har också fått superfina örhängen av mamma. Passar på att ladda upp en bild på dom med, innan jag återgår till julkalendertittning.


Fin fina. :)


adjö.







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: