meetthemonster

2010-10-25
22:26:24

Julkänslor.
Har gjort stan med Stefan idag, och den snälla lilla gossen bjöd mig på både lunch och fika, tack snälla du, jag tycker om dig. <3
 Fick enorma julkänslor då jag gick ner på Åhlens, då jag mindes att de skulle packa upp julpynt vecka 43 och det hade de så klart börjat att föra. Adventsstakar och prydnadssvampar hade börjat pryda sin plats på bordet, jag blir för första gången på länge lycklig över att se julpynt. Jag planerar nämligen att göra julen kitscigare än någonsin och är väldigt sugen på att redan nu inhandla mer julpynt! Jag packade ner mina jullådor igår för att se över vad jag hade (och vad jag kommer att behöva) och blev glatt överaskad då jag glömt bort hälften av innehållet!

Längtar tills jag får plocka fram det! :)


Jag samlade mycket cirkusinspirerade julsaker förut och är fortfarande djupt förälskad i dem!
Jokern ä rätt läskig, jag vet och det är väl lite därför jag tycker om den. ;)


Älskar den lilla kamelen, såå kitcshig! Hoppas
Indiska får in fler såna i år, gärna i turkost och rosa med...




Mina kära stora Glittriga renar! :)


Nog med jul för idag, jag återkommer med det första advent, först väntar helloween med rolig utklädnad..Men jag säger inget...;)

Kommentar:

Jag var också inne på Åhlens idag :D mahaaa

2010-10-26 @ 00:42:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: