meetthemonster

2010-11-04
21:29:26

Angels crying.
Nästan skamligt att inleda titeln med en gammal E-type dänga, men jag tyckte det passade till dagens bild jag har att erbjuda. Det är November, vilket betyder att det snart är första advent, tidpunkten då min födelsedag varje år inträffar med, 20 gamla bast kommer jag bli, men iallfall det är inte det jag vill komma till utan ungefär runt första advent brukar jag ärligt talat packa upp min lilla dvärggran, anledningen till att den ryker fram så tidigt är ju att jag ska hinna ha min barriga lilla vän ett tag innan jag drar till hälsingeskogarna för julfirande. Sen är jag gravt förälskad i allt mitt julpynt med så det förtjänar helt enkelt att synas!

Nu har jag den äran att presentera nytt pynt till lille granen. Jag har redan börjat designat det mest kitschiga julpynt man kan tänka sig. Jag köpte skitfula plastänglar på dollar store senast jag var där i gula och silver, typ tråkigt as hell..., egentligen hade jag väl inga direkta planer för dom jag ville bara ha nånting att limma mina superfina (typ) plastädelstenar på, ja ni kan ju se bilderna själva. Självklart valde jag min absoluta favoritkulör som jag köpte för länge sen och som sett sina bättre dar då den är som gröt, men som jag tvångsaktigt målar med ändå för att nyansen är så underbart fantastisk.

Här är sötnosarna. Nu ska jag försöka hänga med lyxfällan som jag skulle. 
adjö.  



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: