meetthemonster

2010-08-02
23:51:58

Nya ting.
Äntligen en harmonisk dag, har längtat efter dom så länge nu.

Har idag varit hobbypunkare och gick till skolan med bestämda steg, beslutsam att klara sista veckan på bildpedagogiken.  Vilket jag nog gör, eftersom jag anser att jag är klar med allt på den kursen! Lycka, sann  jävla lycka.

Pratar med min långfil. Min lugna långfil, lugn som en filbunke, mjuk len och fantastiskt god. Jag är din lättyoghurt, rivig i smaken och något som till en början är sur och smaklös, men den är något man vänjer sig vid för att sen kanske till och med tycka om. 

Jag är förmodligen galen som jämför oss med mejeriprodukter...

Har fått ett lass med fina saker från Långhed som min kära fader körde hit. Min fina stol, (Tack kära mor för möbler och tavla <3) En fantastiskt tavla på en speciell drottning, och mitt fantastiska bord som kanske ska belönas med en mintgrön<3 färg. Fraktade även hit min "Madae rävs nya rock" tavla som nu fick pryda väggen tillsammans med den speciella drottningen. Gjorde även ett minnesvärt fynd då jag letade i några lådor på vinden hemma i Långhed , och fann min Heliga rosa jävla Maria! Har letat henne och trodde nästan hon försvunnit, men här är hon rosa och fantastiskt i en lägenhet på Brynäs, Hallelujah.


Konstrundans tidsfördriv-Dagens tidsfördriv.


Vackra lilla stol.



Tavlor.



Lilla bord som ska bli fin i färg ;)



Heliga Maria...


/frida.

Kommentarer:

Men awgh vad fina prylar :"3 jag vill osså ha!



Jag håller också på och försöker att pynta lägenheten lite i taget :P

2010-08-04 @ 22:33:33
#2: Mommys-monster

Tack så mkt! (A) allt är typ massa fynd från loppis och auktion :)

ja det är ju så himla roligt :D

2010-08-04 @ 23:48:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: