meetthemonster

2011-02-28
00:01:27

Också passerade en söt liten helg.

Nu är helgen slut, den passerade tyst, lugnt och stilla vilket känns skönt då helgens aktiviteter har varit aktiva och kreativa. Har tecknat en mass barnbokskaraktärer, nästan färdigställt ett beställningsporträtt på tre stycken hundar samt gjort klart min "burlesque bunnies" affisch för att nämna några saker.

Passade även på att fota två stycken fina helgfrukostar.


På lördagar får man äta ballerinakakor till frukost och använda fint "Mon amie" porslin.


Provsmakade citronmarmeladen.



Tulpanerna slog ut i helgen med! :)





Väldigt fin, färgstark och oväntad blandning färger från Coop konsum.


Känner att jag måste få ladda upp mina färdigställda bilder här med, Som sagt så är hundtavlan inte riktigt klar ännu, men det är mest småfix som saknas. Jag trodde ärligt talat aldrig att den skulle bli såhär bra, jag har verkligen kämpat slitigt samt att jag kännt mig ovan vid oljefärger, men här är den jag lyckades mycket bättre än vad jag någonsin trodde jag skulle göra.



Och här är "Burlesque bunnies" i uppdaterad 100 % färdig version. Planerar att skriva ut den imorgon, spännande att se hur den ser ut  i A3 format.


Nu är jag nöjd, min första affisch som jag är nöjd med :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: