meetthemonster

2010-09-27
22:44:01

Uppdatering god.

Måndag. Känns som Söndag fotfarande. Dagen har lunkat på i lagom takt, lite för lagom och längtar faktiskt till lektion imorgon, det här börjar bli för tråkigt att lunka på hemma. Har besökt röda korset för första gången helt godkänd secondhand alternativ när inte erikshjälpen är öppet eller man inte orkar gå ner på stan till myrornas. Fyndade dock inget, men helt godkänt iallafall.

Var också faktiskt ner på stan och fyndade en mycket underbar ring på H&M. Jättestor och jättesöt. <3

Har annars bara fotat en massa. Blev dock inte så många bra bilder som jag då hoppades på, men men jag kan ju visa dem som blev hyfsade iallafall.

Här kommer dagens bilder, tidigare fynd jag glömt att fota. Orkar inte skriva något mer idag har bara ork för bilderna.
adjö. 



Städade iförd plast-tiara
(fråga mig inte varför ;D ) och passade
även på att fota min söta ring. <3



Liten cupcake hörna. Jag gillar cupcakes som sagt..:)
Kunde verkligen inte låta bli de där burkarna,
helt bedårande <3


Såhär blev soffbordet jag målade om. :)



Älskling.




Bild från fotorundan. Gillar kontrast-
färgerna.




Gula och blå hus så långt ögat kan nå. Molnen
var ju rätt fina med.

/Frida.









Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: