meetthemonster

2010-09-15
23:22:13

Känner septemberluften.
Sitter just nu och kollar val-snacket på fyran igen. Har varit ledig ännu en dag och går endast en halvtimme imorgon. Vi har med andra ord personliga snack om våra barnböcker. Skönt, bär av till syster och Thomas i helgen sedan och blir väl där tills på söndag. Roligt att se nåt annat än Gävle också :)

Dagens foto på kära älskling. Tack för modigt modellande <3 :)

 
 


Besökte Erikshjälpen idag och hittade massa fynd! Fyndade en stickad halsduk i just en sån model jag letat efter. Det slutade iallfall med lite mer krims krams till min redan krimskrams invaderade lägenhet. Hittade även glasögon (bland annat dem på bilden) samt fin fina handskar (jag samlar numera på sådana) och en förjävla söt mjölk-kanna i klockren kitsch stil.


Sååå sööt, ny porslinskisse till min porslinsdjurs samling...
kunde verkligen inte låta bli den...



Puttenuttigt litet rådjur till min proslinsrådjurs-samling
(jag vet jag tycks samla på allt verkligen) ;D



mjölkkannan, så underbar, pärlemorsaktigt glaserad <3<3



Kissekatten i profil, tyckte handtaget i
form av svansen var så gulligt! :D


Nu ska jag försöka kila iväg och rita min sista karaktär till banrboken. Mycket bilder mest idag, ska försöka skriva något mer imorgon istället.

adjö.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: