meetthemonster

2010-09-20
23:47:45

Höst.
Halli hallå, har hållit mig borta från bloggen ett tag nu då jag haft en del att göra de senaste dagarna. Helgen gick åt till att måla om mitt soffbord, barock/rokoko stolen och mina två golvhögtalare i blank svart färg. Resultatet blev mycket snyggt kan jag lova! Bildbevisen kommer sedan.

Idag har jag varit ledig och har vad jag vet nu bara en lektion denna vecka. (kanske man hinner skissa klart sidor till dummyn samt klä om sin kära barock/rokoko stol då...) Och lektionen imorgon är animering och modellering för nätet. Börjar klockan 13:15 mycket skönt då jag planerar en  morgonpromenad med.

Har också färgat håret, eller ja blekt håret så nu är det någon slags orange/koppar nyans. Planerar att exprimentera vidare på den färgen och eventuellt göra det ännu lite ljusare. Eller ja min kära syster är det som hjälper mig med håret, tack syster! :)

Har annars promenerat i det fantastiska höstvädret med min kära. Blev lite fotograferande åtminstone.



Stefan hjälpte mig att panta flaskor och burkar! <3
Hittade en vägg som matchade. :)


Såg ut som hattifnattar älskar såna
där söta svampar!


självporträtt med hög kontrast.
Bye bye black hair.


Kan berätta att gårdagen spenderades med Johanna, bjöd på fika i "wonderland"( kallar min lägenhet så och planerar att sätta upp en dörrskylt där det står just "welcome to wonderland"...)
Mycket trevligt var det iallfall! tack för sällskapet Johanna!


Johanna. :)

Avslutar med en trevligt bild jag hittade från de spontana fotona jag tog ifrån tåget. Alltså jag fotade landskapet utanför i brist på annat att göra. Hade inga specielle tankar på att det skulle bli några bra foton. Jag hittade dock den här bilden och tyckte verkligen om färgen, skärpan och ja allting. Tycker särskillt om värmen i den, synd dock att regnbågen är för ljus och blir kapad av granen. Men i övrigt en mycket bra landskapsbild tagen ifrån ett tågfönster enligt mig.
Jag blir glad för bildkritik, säg gärna vad ni tycker!


Från ett tågfönster i Ockelbo.

Ska försöka ta mig i sängs nu.
adjö.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: