meetthemonster

2010-09-03
01:03:28

Animal arithmetic.
Dagen går i djurens tecken. Fick mina ringar av min snälla syster idag, Ringar i form av ett rådjur och en hare, Fantastiska och haren är rätt lik Bjørg ringen jag spanat på som just är i form av en hare/kanin.




Inhandlade sedan örhängen på H&M i samma stil. Otroligt många och fina djur, älska älska.





Satte även äntligen ihop mitt örhängeprojekt som jag haft i två dagar nu. Resultatet blev perfekt.


Mitt örhänge. Funderar på om jag behöver hänga dit fler saker, eller om den är fin i sin enkelhet, själv gillar jag de bisarra med att det endast hänger en vit plastkanin där.

fortsätter med mitt handsk-fynd på myrornas för ynka 30 kr... fynd, japp. Fyndade även en leopardklänning där i 50-tals model, kommer väl förhoppningsvis en bild på sötnosen senare något tag...



Älskar rosetterna på dem <3



Avslutar med dagens självporträtt.



Hallå Tant-Orange!



/Tant Orange herself.

Kommentarer:
#1: V

Örhänget blev ju riktigt bra! Såg du antikdeckarna igår och Beas kaninskärp?

Kram

2010-09-03 @ 11:54:43
#2: Sara

har också köpt de där ringarna!!!!! fucking like it!

2010-09-04 @ 02:57:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: