meetthemonster

2010-10-11
23:28:51

Måndag.
Är åter igen tillbaka i Gävle och hann både med en fika med Johanna och skissa lite på barnboken. Starkt jobbat. Måste verkligen blir klar med barnboken nu i veckan...

Har också hunnit stapla tidningar på två stycken resväskor som vips blev en avlastningsmöbel. (idén snodd från helgens "Leva och bo") men fint blev det, kan jag tipsa alla andra som också har allt för många tidningar om.

Har även hunnit fota mina söta skor och mina söta assietter, allt från Erikshjälpen.


skor...



...och fat. Importfat till höger och "Vinranka", som är GEFLE porslin.
Vill verkligen hitta mer utav just "Vinrankan" så vackert
porslin.



Känner att den här bloggen just blivit inriktad på alla fynd jag gör på alla seconhandbutiker i länet och det är väl just vad den får bli då secondhand kan räknas som ett av mina större intressen.



Och jag måste komma ihåg att ladda upp en bild på den jättefina boken jag fick av mamma.

"Däggdjur i Sverige" heter den och är en ny faktabok illustrerad av en av mina förebilder inom illustration, Staffan Ullström rekomenderar alla att om man inte köper den titta på illustrationerna i denna bok. Staffan Ullström är helt fantastisk på att illustrera djur och jag blir lika imponerad varje gång jag öppnar den här boken. Jag önskar att jag någon gång blir som honom!








Nu tänker jag försöka göra kväller.
adjö.

 

Kommentar:

Grr mums vilka schysta skor du har hittat :D

Den där boken visade du mig förut att du ville ha, är så glaad för din skull, att du fått den nu ^^ tihii <3

2010-10-12 @ 01:19:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: