meetthemonster

2010-10-10
01:01:54

I'm back.
Jag har inte gått under jorden trots att man kan ha trott det. Jag har bara varken haft lust ork att skriva nåt/ladda upp något här. Kameran har legat i dvala i några dagar och inspiration Noll har infunnit sig, tills idag då. Lördagar brukar inspirationen komma tillbaka liksom många andra saker. Helgen har spenderats hemma i Hälsingland åter igen och jag hade tänkt lägga mig tidigt för att ta mig upp klockan sex imorgon och fota höstmorgon, det gick ju som det gick när nu klockan är 00:44....

Får hoppas jag på något mirakulöst sätt är jättepigg imorgon och pallrar mig upp ändå...

Har idag bara varit på Erikshjälpen med Mor och min kära Stefan (som följde med mig till min hemby) fyndade lite gamla assietter (som kommer trängas i köksskåpen tillsammans med för mycket annat porslin) och ett par gamla skor i troligtvis 50-tals modell, oanvända, söta, jag laddar upp bild så fort jag kommer ihåg.. :)

Sen fick jag som jag nämnde en svidande fotolust så Vi drog ut och fotade min kära och jag.
Dagens fotatema blev enkelt, Foxy part  II iförd söt 50-talsklänning...









Foxy is on the run. 


Blev även lite andra höstbilder som kommer här. 


Sagoskog. 






Höstväg.



<3.


 Kvällen spenderades med Mor och Far och sedan äppelpaj-bakning, som faktiskt jag stod för, och det är den första jag gör själv tror jag till och med också.. :)
Passade såklart då också på att ladda upp dagens fika. Dagens fikatema gick i grönt. Ja ni ser ju själva.


Dagens fika. Äppelpaj är så förjävla gott!<3



Nu dunkar mitt huvud och jag känner mig förtjänt av lite sömn tack. Orkar inte kolla om det jag skrev var bra, vet att det inte var särskillt bra för den delen ;) 
Men jag orkar som sagt faktiskt inte, njut av bilderna istället. 
adjö.  








Kommentar:
#1: Sis

Åh jag vill också ha hemlagad äppelpaj!! Finns inget bättre.

Fina bilder, ser lite kallt ut med klänning, men jag tycker de var fina. Speciellt den på trollskogen!!

2010-10-11 @ 06:39:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: