meetthemonster

2010-10-20
17:55:44

Barnboken.
Äntligen är allting till barnboken in-scannat och klart! Så fruktansvärt skönt! i ett antal veckor nu har vi arbetat med vår barnbok på 32 sidor. Skisser skulle göras på hela boken, och två uppslag av dessa skulle vara i färdigt skick, alltså målas och textas osv. Jag presenterar härmed mina två uppslag utan texten då den är upphovsrättskyddad. (Texten ska alltså ligga på blank vit sida till höger om bilderna.) Jag kan iallfall nämna att berättelsen är typ som en gammaldags julsaga,sådär mysig och lite mystisk.

Här är mina bilder iallfall. :)




Bild nummer ett.




Bild nummer två. Båda bilderna är gjorda i akvarell/färgpenna.

Kommentarer:
#1: Mikaela

Men Frida, va underbart duktig du är! Keep it up!

2010-10-20 @ 23:01:27

Underbart fint gumman :D<333333 vill läsa sen^^

2010-10-21 @ 18:15:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: