meetthemonster

2010-11-22
22:36:26

"Sweet apple pie"
"Sweet apple pie
Standing in the street
Hands outta line
Looking for some heat
She take you high
When you feel her sting
She make you fly
And you know you're coming."

/"Are you ready-AC/DC"

Har köpt ett nytt te som är fantastiskt gott och heter just "Sweet apple pie" som fick mig att tänka på den där AC/DC låten. Men det ligger iallfall i en grön stylish liten låda, föresten så tycker jag det borde vara fler fina förpackingar på matprodukter blir genast mycket roligare.

Bjussar på en bild på mig från idag också, tänkte visa hur nöjd jag är att allt hår går att kamma över till en sida igen så att min samling örhängen kan få visas upp igen.



/adjö.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: