meetthemonster

2010-11-13
19:12:21

Öppet brev till Stefan.



E
fter ett år fick jag upp ögonen för dig. Jag var brustet-förhållande-sårad och tyckte att du var bland det finaste jag sett. Du lappade sakta men säkert ihop mig och jag skrattade för första gången på länge. Hur förjävla påstridig jag var har jag insett nu och att inte mina monsteregenskaper skrämde iväg dig är jag mycket förvånad över. Jag var kan man säga en kvinna som vet vad hon ville ha och mitt sikte var inställt på dig, och självklart var bevisen väl undangömda för omvärlden att se. Vi hade vår egen värld en tidig sommar i Gävle.

Du är inte som ”dom andra”. Du är så mycket mer och jag kan ångra att jag ens gav dem en gnutta av mig, för du var den hela tiden som jag skulle överöst med mig. Du vill vara överöst av mig, det är skillnaden.

Jag är väldigt tacksam över allting du ger mig. Du ger mig allt till skillnad vad någon tidigare gjort. Du älskar, du ger och du gör klockrena imitationer, du ritar fantastiska bilder, du är naturlig och ärlig. Du är en nörd som du själv kallar dig och jag har alltid önskat mig en alldeles egen nörd, för du ser jag är också en nörd så vi kan nörda ihop.

 Framförallt så älskar jag dig och du mig och det är väl det mest jävla fantastiska av alltsammans.

tack. <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: