meetthemonster

2010-08-06
12:49:46

Sex pistols.





Gillar starkt den klassiska överdrivna plutmunnen, jag är inte ett dugg seriös, om nu någon trodde det att man försöker vara sexig iförd en sunkig sex pistols tröja ; p

Tycker om H&M's koncept att sälja old school-bandtröjor till förmånliga priser. Mycket smart drag.

Dagen i sig började väl sisådär. Skulle upp klockan halv sju för att hinna packa och slå in presenter och andra diverse saker jag av någon anledning väljer att göra grågrumligt sådär på morgonen...

I vilket fall som helst så var det, inte förvånande alls ett sådär vattentätt genidrag, då jag försov mig två timmar och istället vaknade halv nio. Till saken hör ju att jag vanligtvis börjar klockan kvart över nio. 

Förmodligen en piece of cake för övriga världen att hinna, men inte för mig. Lyckades i vilket fall som helst lite halvknackigt ta mig iväg på min cykel och klarade att befinna mig på skolan 9:13. Sikken bragd.

Snart bär det också av till de efterlängtade skogarna och slippa terrariet på Ladugatan 4...

Ses i skogarna.

/F.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: