meetthemonster

2010-08-29
00:32:04

My little pony passionen.





Titeln är rätt övertygande. Jag har kollat på My little pony från 1986 (cirka) hela dagen lång. Jag är Ponnyfrälst. 19 år gammal och besatt av My little pony's. Satt till och med och pausade och ritade Fan art mitt i avsnitten med. Så nu lär det bli en heel deeel Ponyritande framöver. Frossar även i bilder på google på dessa feta ponnys. Dock förvånansvärt lite från den "gamla" My little pony tiden. Nu är de arma häststackarna anorexiaoffer med för stora huvuden och liknar bratz i djurväg. Inte okej! Sluta förstöra mästerverket.

Aja, jag ska ge mig med min My little pony passion, för idag iallfall...


Har annars besökt varenda skrymsle och vrå av loppisar som Söderhamn hade att erbjuda idag. Blev Megaloppisen på stan, och sedan Erikshjälpen. Fyndade dock ingenting, vilket var mycket förvånande för att vara mig... Jag kanske gick runt i min My little pony dimman från frukosten, eller så är jag bara mätt på loppisar och secondhand för tillfälle, för guds skulls låt det inte vara så...

Cyklade i alla fall istället till E-center, Söderhamns svar på Valbo, om man ens får jämföra dem... E-center har ungefär, Lindex, Dollar store, Ö och B,Coop, Jysk, barnens hus samt några mindre icke betydande affärer. Slog tillslut till på den otroligt söta japanska skolgrejerserien på Coop äntligen. Heter Moshi Moshi nånting Kawaii prytlar nånting, Jag har ingen koll jag är rätt dålig på japanska gullegullsnutteplutt saker fast jag anser dom ytterst tilldragande... Jag borde plugga på mer om sådana.

I vilket fall som helst så var det skitsöta saker och billigt som tusan, anser jag som slog till på två ritblock för 12:50, här slår man på stort och införskaffar kvalitéts papper inför skolstarten...


Cute! <3



Imorgon bär det av hem till Gävle igen, och som det ser ut för tillfället så blir det även en tripp hem till Alfta med innan skolstarten. Men först Gävle och byta till mina fina mintgröna påslakan, (Har inte gjort det än, totalbedrövligt.)



Ser ut som så i alla fall. Helt fantastiskt. Så Underbart. Så Frida. 



Sovdags, Sweet dreams.
/Frida.


Kommentar:

Älska loppisar och second hand :D



Jaaa! Moshi Moshi Kawaii <33333 jag tycker att den serien är så himla läcker, fast den var jättedyr på Uppcon (man kunde t.om köpa kinderägg med en mobilfigur av den serien på Uppcon också ;P).

Jag äger en mapp och en skrivbok med Moshi Moshi Kawaii för tillfället :"3 yumyum söööött! xD

2010-08-29 @ 21:13:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: