meetthemonster

2010-08-28
00:47:33

Lipstick love.
Ulf Stureson i högtalarna. Dagens musiktips. Otroligt underskattat artist, som gott folk är ifrån Viken, Mitt emellan Alfta och Edsbyn alltså. Ännu en hälsingeartist att vara stolt över. Jag kan ärligt säga att jag aldrig lyssnat på honom förut, inte ens hört talas om honom. Men så såg jag honom på parken i Alfta under karnevalstågetdagen, och blev helt tagen av hans fantastiska texter och undrade varför jag aldrig hört honom förut, och förundrades hur märkligt det var.

Länkar här "Hoppas du har det bra", med Ulf Stureson, på youtube.
Lyssna.

http://www.youtube.com/watch?v=XpKahpQyEOM

Befinner mig annars i Söderhamn och moster sitter kattvakt åt tussänglarna Eskil och Sverker, jag lär få fullt upp... Imorgon bär det av på morgonpromenad (hoppas jag) och sedan ska jag göra gamla goa stan här, var så länge sen nu jag flyttade härifrån, och samtidigt ska det tydligen hållas en Megaloppis på stan, Låter inte alltför ointressant med just en MEGA loppis också... Stora förväntingar med andra ord... :D

Har annars investerat i ett RIKTIGT oranget läppstift som jag fullkomligt älskar, och som var värd varenda dyr makeupstorekrona.



Äkta kärlek till Apelsinläppar. <3

Kan avsluta med att jag klickade hem "Den fantastiska räven" från Ginza, som jag ÄNTLIGEN tänkte se, helt otroligt att jag inte sett den typiska Frida filmen ännu...Jag skulle ju på Bio på den sa jag ju till och med, Men,men den som väntar på nåt gott...Väntar alltid tydligen för länge.

Adjö.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: